بررسی و قیمت گوشی شیائومی ردمی K50 Gaming فروشگاه موبوتل

جدیدترین گوشی هوشمند پریمیوم شیائومی به بازار عرضه شد؛ گوشی ردمی K50 اولترا به عنوان ارزان‌ترین گوشی نسل اول اسنپدراگون ۸+ با قیمت ۴۵۰ دلار آمریکا معرفی شده است. K50 اولترا ردمی دارای یک صفحه نمایش 12 بیتی OLED 6.7 اینچی است که توسط TCL CSOT چین و Tianma عرضه شده است. این پنل وضوح 2712 در 1220 پیکسل، 446 PPI، نرخ رفرش 120 هرتز و کاهش نور PWM 1920 هرتز را ارائه می‌دهد. گوشی ردمی K50 اولترا در سه نسخه با حافظه‌های داخلی متفاوت به بازار عرضه می‌شود که قیمت هر کدام از آن‌ها به شرح زیر است.

آیا طراحی و ساختار کی پنجاه گیمینگ به بازی کمک می کند؟

بررسی و قیمت گوشی شیائومی ردمی K50 Gaming فروشگاه موبوتل

عملکرد دستگاه در همه چیز، از جمله بازی‌های موبایل، تحسین‌برانگیز است و هیچ گله و شکایتی ندارد. گوشی گیمینگ ردمی به راحتی می‌تواند بازی‌های سنگین اندروید را با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز اجرا کند. اگه اسپیکر مکالمه رو فاکتور بگیریم، 4 تا اسپیکر بالا و پایین گوشی تعبیه شده که شرکت JBL زحمت ساختنشون رو کشیده پس باید هم ازش انتظار یه کیفیت عالی رو داشته باشیم!

البته به شما پیشنهاد می‌کنیم از رفرش ریت 120 هرتزی نمایشگر استفاده نکنید و تا جایی که کار شما با مشکل مواجه نشود، به نرخ نوسازی استاندارد 60 هرتزی بسنده کنید تا شارژ کمتری مصرف شود و در نتیجه بتوانید ساعت‌های بیشتری با گوشی خود کار کنید. کاربران این روزها به باتری اهمیت ویژه‌ای می‌دهند و یکی از اولویت‌های هر فردی برای خرید گوشی، باتری خوب است. در نتیجه مصرف شارژ بهینه و همینطور سریع شارژ شدن گوشی، یک فاکتور مهم در جذب کاربران و ترغیب آن‌ها برای خرید گوشی ردمی k50 به حساب می‌آید.

بازی ایران و امارات

سلام این امکان وجود دارد که گارد های ضد ضربه هر مدل گوشی رو از سایتتون سفارش بدیم. بنابر این دو نکته و نکات دیگری که از حوزه بحث ما فراتر است، دلایلی کاملا عینی و منطقی وجود دارد که عامل کاهش هزینه‌های تمام شده محصولات شیائومی می‌باشد. اگر در مورد این محصول سوالی دارید همینجا بپرسید؛ کارشناسان ما و سایر کاربران به سوالتان پاسخ می‌دهند. از جمله ویژگی‌هایی که مختص این گوشی طراحی شده Game Space است که به گیمر‌ها قابلیت دسترسی به تنظیمات تمامی بخش‌های گوشی را می‌دهد تا بالاترین راندمان را در اجرای گیم‌ها داشته باشند. نرخ تازه سازی 120 هرتز قطعا برای بازی مناسب است و نرخ نمونه برداری هنگام تایپ 480 هرتزی نیز چشمگیر است.

حاشیه های دور نمایشگر کم در نظر گرفته شده تا کاربر از حداکثر فضای گوشی برای لذت بردن از بازی مورد علاقه خود k50 gaming بهره مند شود. این مدل از 4 اسپیکر شرکت صاحب نام و خوش آوازه JBL در بالا و پایین گوشی بهره برده که سبب شده تا کیفیت صدای بسیار عالی را در هنگام تماشای فیلم و اجرای بازی شاهد باشیم. تنها ایرادی که در بخش طراحی گوشی Redmi K50 می توان بیان کرد، عدم پشتیبانی از جک 3.5 میلیمتری صداست. گوشی شیائومی ردمی K50 گیمینگ در حال حاضر تو بازه قیمتی 14 تا 18 میلیون قرار داره و از گوشی های گیمینگ خوش قیمت موجود در بازار به حساب میاد. اگه موبایل گیمر هستین، قطعا عملکرد پردازشی، باتری، نمایشگر و اسپیکرهای این گوشی رضایتتون رو به بهترین شکل ممکن جلب میکنه.

  • در انتها باید باز هم یادآور شد که این مدل دارای 2 نسخه گوشی k50 معمولی و گوشی k50 pro نیز می باشد.
  • در مجموع اگر سخت‌افزار ردمی k50 گیمینگ را زیر ذره‌بین قرار دهیم، هیچ ایرادی به آن نمی‌توان وارد کرد و باید گفت که شیائومی گوشی جدید گیمینگ خود را با تمامی قوا به میدان آورده است.
  • البته کیفیت و عملکرد نسبتاً خوبی از دوربین شیائومی ردمی k50 شاهد هستیم.
  • سنسورهای اصلی دستگاه قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4k و نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه، کیفیت 1080 با حداکثر نرخ فریم 120 فریم بر ثانیه و کیفیت 720 با حداکثر نرخ فریم 960 فریم بر ثانیه را دارا می باشند.
  • از دیگر مزیت‌های محصولات شیائومی، داشتن ویژگی‌هایی متفاوت از سایر محصولات برندهای دیگر است که تمام کاربران را متحیر می‌سازد.

قالب یا همان فریم گوشی از پلاستیک می باشد این پلاستیک از مقاومت بالایی در برابر ضربات برخوردار است و در عین حال خیلی زیبا می باشد. از همین نوع پلاستیک در بخش پنل پشتی نیز مورد استفاده قرار گرفته، که زیبایی گوشی را دو چندان میکند. جلوی گوشی Xiaomi Redmi k50 ultra مانند دیگر گوشی ها از شیشه می باشد این شیشه در اکثر محصولات تازه تولید شده کمپانی شیایومی مورد استفاده قرار گرفته است. نکته آخر اینکه این گوشی از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع 120 واتی بهره می‌برد. باید بگوییم که هیچ برند و محصولی، هر چند با کیفیت بالا، در مدت زمان کوتاهی صاحب شهرت نمی‌شود مگر اینکه مشتریان و علاقه‌مندان آن برند، با استفاده‌های مکرر از محصولات آن و رضایت‌‌مندی‌های پیوسته، برند مورد نظر را بالا ببرند.