خدمات پشتیبانی کامپیوتر-خدمات پشتیبانی شبکه- خدمات پشتیبانی سخت افزار و نرم افزار هوشمندنت
بنابراین کنترلهایی که در سیستمهای اطلاعاتی جدید بهکار میرود باید با دانش گسترده و کاملی نسبت به تکنولوژی جدید طراحی شده باشند.اهداف و آرمانهای گروه فناوران پارسه در جهت ایجاد محیط امن اطلاعاتی در محیط سایبر میباشد. در راستای نیل به این اهداف، این مجموعه خدمات امنیتی زیر را با بهکارگیری تکنولوژی و دانش روز ارائه میدهد. از او انتظار می رود که هر زمان که مشتری شکایتی می کند مسئولیت کامل را بر عهده بگیرد تا با تجزیه و تحلیل فوری مشکل، درک آن و اجرای راه حل مناسب برای مشکل موقت یا دائمی، خدمات خود را در سریع ترین زمان ممکن ارائه کند.
خدمات پشتیبانی ونگهداری شبکه کامپیوتری و حضور مسئول آی تی و یا HelpDesk در سازمانها و شرکتها با توجه به اهمیت و نقشی که تکنولوژیهای فناوری اطلاعات در تداوم کسبوکار دارند. سازمانهای بزرگ و متوسط معمولاً یک واحد مستقل به نام واحد فناوری اطلاعات دارند که همه مسائل این حوزه توسط این واحد مدیریت و رسیدگی میشود. تمام تنظیمات و پیکربندی هایی که روی تجهیزات انجام می شود، خدمات اکتیو هستند.
در نهایت بسته به انتخاب حالتهای حضور کارشناس، تعداد حضور کارشناس در هر ماه و همچنین نوع قرارداد پشتیبانی، هزینههای خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه و کامپیوتر نیز تغییر خواهد کرد. در عصر دیجیتال، کسب و کارها به طور فزایندهای به خدمات فناوری اطلاعات برای نیازهای مختلف خود متکی هستند. بدون کمک متخصصان پشتیبانی فنی بسیاری از کسب و کارها با پایگاه دادهها و امنیت شبکه مشکل خواهند داشت.
تعداد کارشناسان
برای مثال بانک ها و خدماتی که به صورت شبانه روزی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرد شامل پشتیبانی آی تی پشتیبان می شوند. بسیاری از سیستمهای سخت افزاری که در شبکه های کامپیوتری به کار گرفته شدهاند، دارای تجهیزات قدیمی هستند. بنابراین این تجهیزات در مدت زمان طولانی مستهلک میشوند و نیاز به تعمیر خواهند داشت. از سوی دیگر تجهیزات جدیدی که در صنعت شبکه ارائه شدهاند، برای پیاده سازی یک شبکهی امن و سریع به دانش تخصصی در این زمینه نیاز دارند. اگر موارد ذکر شده جزو نیازها و دغدغههای شما نیز میباشد، به تعویض پیمانکار فعلی خود یا به خدمات یک شرکت پشتیبانی کار درست مانند شرکت رایان پشتیبان نیاز خواهید داشت.
چون زمانی که یک سیستم مختل میشود، پرسنل نمیتوانند به کار خود ادامه دهند. زیر ساخت شبکه از نیازهای یک تجارت برای شروع و ادامه حیاتش نشات میگیرد. قابل انکار نیست که زیر ساخت از مهمترین نیازهای هر شرکت بوده و اگر دچار اختلال شود، مشکلات زیادی را برای همه مراحل کار به وجود می آورد. شرکت های پشتیبان شبکه، نهادهایی هستند که بسیاری از راه حل های پشتیبانی شبکه که در بالا ذکر شد، را ارائه می دهند. با توجه به افزایش تقاضا برای راه حلهای پشتیبانی شبکه با کیفیت بالا، شرکتهایی مانند آنهایی که در این زمینه از مدیریت پشتیبانی فناوری اطلاعات تخصص دارند، رایجتر میشوند. پروژهنگهداری شبکه های رایانه ایبه شما دریافتن احتیاجات حیاتی IT موسسه تان و تخصیص دادن بودجه کافی و به اندازه به این قسمت کمک شایانی خواهد نمود.
چرا مشتریان ما پشتیبانی و نگهداری شبکه خود را به پیراسیس برون سپاری کردهاند
در عین حال بر اساس پکیجهای مختلف این خدمات، میتونید مانیتورینگ 24 ساعته رو هم در قراردادتون داشته باشید. این تنوع قیمت، از تنوع سرویسی که پیمانکار میتواند به شما ارائه بدهد، نشات میگیرد. امنیت اطلاعات و تعهدات محرمانگی اطلاعات در همکاری میان دو شرکت از سطح بالاتری برخوردار است و این موضوع در قراردادهای حقوق فی مابین طرفین به خوبی پوشش داده خواهد شد.
اگر به اطلاعات بیشتری در خصوص پشتیبانی شبکه نیاز دارید با کارشناسان کامکو در ارتباط باشید. اگر دچار هر یک از این مشکلات هستید داشتن پشتیبانی شبکه های کامپیوتری شبکه و یا تعویض خدمات نگهداری شبکه فعلی برای شما ضروری است. آی تی پشتیبان با بهره گیری از کارشناسان با تجربه در حوزه خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر توانسته است سالیان متمادی با کیفیت به وظیفه خود عمل کند و با جلب رضایت کارفرمایان در مسیر خود با قدرت ادامه دهد. آی تی پشتیبان با دانستن پیچیدگی و اهمیت کار شما، همیشه در کنار شماست.
دسترسی به اینترنت، اتصال به WiFi، چاپ به صورت بی سیم، و استفاده از تلفن VoIP ، همه عملکردهای مبتنی بر شبکه هستند. اساساً، هنگامی که در سیستم یا تلفن کاری خود به هر چیزی دسترسی دارید – از شبکه استفاده می کنید. راه اندازی سرویس های شبکه کامپیوتری نظیر دامین کنترلر، اکتیو دایرکتوری، DHCP ،DNS ،WDS و … ولی توافقنامه SLA کمک میکند زمان مورد انتظار برای حل مشکلات شبکه شما کمترین مقدار ممکن باشد تا اختلالی در روند کاریتان ایجاد نشود.
- از آنجایی که سیستم های کامپیوتری جزء لاینفک دنیای تکنولوژی امروزی هستند، تمامی سازمان ها و شرکت هایی که از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند نیاز به استفاده از خدمات شبکه های کامپیوتری دارند.
- اولین گام در مدیریت IT ، نظارت بر فعالیت تجهیزات زیرساخت شبکه و سیستم های کامپیوتری شما است.
- خدمات پشتیبانی ونگهداری شبکه کامپیوتری و حضور مسئول آی تی و یا HelpDesk در سازمانها و شرکتها با توجه به اهمیت و نقشی که تکنولوژیهای فناوری اطلاعات در تداوم کسبوکار دارند.
- خدمات اکتیو شبکه خدمات اکتیو شبکه چیست لیست قیمت خدمات اکتیو شبکه، شرکت پسیو و اکتیو شبکه، فروش تجهیزات شبکه اکتیو ، معرفی تجهیزات اکت…
- برای دریافت مشاوره در خصوص نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری و جابجایی و تغییر ساختار شبکه می توانید با پیشگام رایانه تماس حاصل فرمایید.
اما ابتدا برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان پشتیبانی شبکه ی کامکو در ارتباط باشید. شما می توانید همین الان مستقیما با کارشناسان پشتیبانی شبکه ما در ارتباط باشید تا بهترین راهکار رو برای راه اندازی سرورتان به شما ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی از شبکه کنند. این موضوع به نوع قرارداد پشتیبانی شبکه شما بر میگردد، اگر قرارداد پشتیبانی شبکه مجموعه شما به صورت 12 ساعته یا 24 ساعته باشد کارشناسان شیفت شب جواب گویای شما در ساعات غیر اداری نیز می باشند. لازم به ذکر است مبلغ قرارداد پشتیبانی شبکه به صورت 12 و 24 ساعته بیشتر از مبلغ قرارداد پشتیبانی شبکه در ساعات کاری رایج می باشد.
صرفه جویی در هزینه پشتیبانی و نگهداری شبکه