تا پایان همراه ما باشید

در ادامه با نکاتی در مورد دکور طلا فروشی با ما همراه باشید. با در نظر گرفتن تمام نکاتی که در مورد آنها صحبت کردیم، میتوانیم با اطمینان بالا بگویییم که طراحی دکوراسیون داخلی و قفسه بندی مغازه لوازم آرایشی تاثیر بسیار زیادی را در جلب نظر مشتریان و به دنبال آن افزایش میزان فروش فروشگاه لوازم آرایشی شما دارد. شکی نیست که دکوراسیون ویترین ها باید با سلیقه و شیک چیده شود و مالک فروشگاه از بهترین اجناس خود در ویترین استفاده کند اما شلوغ کردن بیش از حد ویترین مانع از دیده شدن برخی از اجناس می شود و ممکن است نظر هر رهگذری را بخود جلب نکند. ۱۰- باز هم سقف و این بار استفاده از سقف کناف در طراحی دکوراسیون مغازه که موجب منحصر به فرد شدن دیزاین داخلی شده است . دکوراسیون برای طراحی مغازه تجاری با ایده های عالی که بتوانید مشتری های زیادی برای خود جمع نمایید فضای تجاری موجب جذب مشتری میشود این دکوراسیون ها منحصر بفرد هستند و برای شما و کسب و کارتان بسیار مفید می باشد. و بقیه مدل ها را در قفسه ها بچینید همچنین اگر فضای مغازه تان بزرگ است. در طراحی دکوراسیون مغازه، باید سعی شود محصولات پرفروش تر و جذاب تر، بیشتر در معرض دید مشتری قرار گیرند و محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر قرار گیرند.

به این معنی که اجناس را راستای دید مشتری قرار دهیم و زیادی بالا یا در کف ویترین قرار ندهیم. این شیوه باعث میشود تا بهترین محصولات شما در دید مشتریان قرار داشته باشد. از طرفی امروزه به اندازهای تنوع این اقلام زیاد شده است که برای هر نوع محصول یا کالایی یک قفسه یا استند مخصوص در نظر گرفته می شود. رنگ و تنوع در این نوع دکور می­تواند منحصر به فرد و متناسب با روحیه­ی مشتریان باشد. ۷- تنوع در طراحی ویترین های یک فروشگاه را فراموش نکنید ! ۲- استفاده از باکس های سیاه و سفید در طراحی ویترین مغازه، یک جذابیت شگفت انگیز و طراحی خاص را ایجاد نموده است .

در طول یک روز ممکن است عده ی بسیار زیادی از جلوی مغازه شما عبور کنند اما تمام آنها به داخل مغازه نمی آیند و تمام کسانی که به داخل مغازه می آیند اقدام به خرید نمی کنند؛ با استفاده از طراحی مغازه و طراحی جذاب دکور و نمای مغازه می توانید عده بیشتری را به سمت خرید از مغازه خود جذب کرده و با یک ارتباط قوی بین مشتری و مغازه، شانس بیشتری در فروش محصولات خود داشته باشید. هزینه طراحی دکوراسیون تجاری مغازه بر اساس اینکه شما پروژهتان را به شخص آماتور یا تیمی حرفهای بسپارید. در طراحی دکوراسیون مغازه استفاده بهینه از فضا و تامین نیازهای فروشنده از اولویت ها است از این جهت پیش از هر اقدامی طراح لیستی از نیازها و موارد لازم را با توجه به نوع کاربری تهیه می نماید بعد با توجه به بودجه ای که برای بازسازی یا تغییر دکور فروشگاه در نظر گرفته شده در مورد سبک طراحی، رنگ، نوع متریال در دیوار، کف و سقف مذاکره خواهد شد در ادامه از فاکتور های بسیار حائز اهمیت در طراحی یک مکان تجاری نورپردازی آن است سالهاست که فروشندگان کالا تنها با نورپردازی مناسب ویترین و داخل فضا اجناس را زیباتر نشان داده و در نتیجه افزایش فروش را تجربه می کنند.

امروزه با گسترش اینترنت بسیاری از افراد در این اندیشه هستند که فکس کاربرد چندانی ندارد اما آمار نشان داده که فکس هنوز ساده ترین راه ارتباطی اداری است. عوامل زیادی بر نوع طراحی و دکوراسیون داخلی فروشگاه شما تأثیر می گذارد، از جمله نوع محصولاتی که در فروشگاه می فروشید. در اینگونه طراحی ها، وب سایت به گونه ای تنظیم میشود که در هنگام تغییر ابعاد صفحه نمایش، سایز اجزا نیز (متناسب با سایز صفحه نمایش) تغییر پیدا میکند. آن قرمز ، سبز یا نقره ای را تقریباً به وقت کریسمس بازی کنید. همین امر باعث جذب مشتری و رونق اقتصادی فروشگاه یا مغازه شما می شود. استفاده از استند باعث میشود تا میوه و صیفیجات در ارتفاع بالاتری از چشم مشتری قرار داشته باشد که این امر باعث جذب مشتری خواهد شد.

این امر باعث میشود حتی در صورت فروش بالا، تکرار مدلها تقریبا اتفاق نیفتد. ۳- در طراحی این مغازه و بوتیک از ترکیب هارمونی سفید – صورتی استفاده شده است . در خصوص روند تولید کابینت و دکوراسیون تجاری بازه زمانی یک ماهه از موعد قرار داد وجود دارد. در این بخش نگاهی به ۱۰ مدل طراحی داخلی مغازه با ایده های مدرن و لوکس انداختیم . که این قیمت خیلی دقیق نمی باشد. پس از مرحله طراحی لیست متریال ها، ابعاد دقیق و نوع دکوراسیون مشخص می شوند. به جزییات دقیق محصولات خود توجه داشته باشید. فراموش نکنید که هر کدام از این مولفه ها به تنهایی سهم مشخصی را در پیشرفت دکوراسیون داخلی محیط شما دارند و در صورتی که آن ها را رعایت نکنید به احتمال بسیار زیاد دچار مشکل می شوید. و شما می توانید از این شیوه مشتریان بیشتری جذب کنید. استفاده از گلدان های گل طبیعی بزرگ که در گوشه و کنار مغازه باشند، طراوت و زیبایی خاصی را به محیط شما می دهد.

در چند ثانیه اول که به اطراف خود دقت می کنند. بنابراین طراحی یک مغازه با ایده های نو و خلاقانه از اهمیت بالایی در دنیای تجارت و کسب و کار برخوردار است . و قبل از قیمت ها بر اساس تجربه طراح قابل ارائه می باشند. همان طور که در مقدمه این مقاله نیز ذکر کردیم، فضای داخلی قنادی ها بهتر است که حالتی شاد و فانتزی داشته باشد. به عنوان مثال: اگر لوازم ارگانیک را می فروشید، پس باید در ویترین خود مشخص نمایید و مشتری باید با این مدل محصولات قبل از داخل شدن به مغازه، آشنایی پیدا کند. فروشگاه برنج محلی است که در آن می توان از انواع پالت های چوبی، فلزی و پلاستیکی استفاده نمود. و بهتر است لباس ها را به گونه ای در مغازه خود بچینید. و اگر شما تمایل دارید تعداد مشتریان تان افزایش پیدا کنند بهتر است. اگر در میان قیمت های ساخت یک ویلا اختلافی وجود دارد.

که البته تعدادی از این فروشگاه ها و مغازه ها در ایران قرآر دارند. و با این کار محیط جلوه ای خاص می گیرد. توصیه همیشگی ما این است که در هر کاری حتماً از متخصصین آن حوزه مشورت دریافت کنید و کار خود را به یک تیم حرفه ای بسپارید. به گونه ای این ورودی را طراحی کنید که مشتری را مجبور به دیدن از داخل مغازه کنید. شکل ظاهری فروشگاه یا مغازه شما، یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت تجاری کسب و کارتان می باشد. فرض کنید که بخواهید یک کالای لوکس و با کیفیت را از یک فروشگاه یا مغازه خریداری کنید طراحی داخلی ویترین مغازه . بنابراین در طراحی داخلی مغازه توجه به این قسمت که از آن به عنوان «دیوار قدرت» نیز یاد می شود، تاثیر بسزایی بر روی برداشت اولیه مشتری از محصولات و اجناس آن مغازه خواهد داشت. با این حال، ویترین های شلوغ با ردیف های لوازم آرایش برای بیننده طاقت فرسا است. ویترین مغازه نباید آنقدر شلوغ باشد که اجازه دیده شدن کالا را به مشتری ندهد.

بیشتر افراد به پوشش خود اهمیت زیادی میدهند به طوری که هرروز به خرید لباس میروند پس شلوغ ترین فروشگاه ها فروشگاه لباس است.با تغیر فصل ها همه لباس های خود را تغیر میدهند. به عنوان یک طراح که در پروژه های گوناگون تجاری بر روی مدل ویترین و تاثیر آن در کسب و کار مطالعه کرده ام، اکیدا توصیه میکنیم ابتدای کار خود را با انتهای کار دیگران مقایسه نکنید. مشتریان با توجه به حس مثبت و خوبی که از محل کسب و کار شما می گیرند. چراکه نحوه چیدمان محصولات هم در طراحی دکوراسیون مغازه از اهمیت خاصی بهره مند است. گروه طراحی دکوراسیون طرح اشل، طراح و مجری تخصصی خدمات دکوراسیون داخلی مغازه، دکوراسیون اداری و دفتر کار در تهران و کرج با سالها سابقه اجرایی موفق و درخشان. که با این کار فضای مغازه همیشه مرتب و تمیز به نظر می رسد و مشتری می تواند به راحتی لباس مورد نظر خود را پیدا کنید.

طراحی داخلی دکوراسیون برای لوازم آرایشی مانند دو لبه چاقو است؛ به این صورت که هم می تواند عاملی برای رونق کسب و کار بشود و هم از طرف دیگر، منجر به افت فروش گردد. بی شک می دانید که برای دیزاین و چیدمان یک فروشگاه یا مغازه فروش لباس پیش از هر چیز لازم است. امیدواریم هر فردی که وارد چنین فروشگاه هایی می شود چیزی بخرد، یا حداقل وارد دنیای مربوطه شود. به عنوان مثال هدف از انتخاب نما با مصالح خاص، طراحی آن و همچنین در نظر گرفتن محدودیت هایی که برای اجرای آن نما وجود دارد. وقتی دشمن برای جنگیدن مشتاق است و نسبت به شما آگاهی کامل دارد، از نبرد اجتناب کنید. همچنین، در طراحی دکور بوتیک مینیمال که از بهترین گزینه ها برای فضاهای کوچک به شمار می رود، خلوت بودن و حفظ زیبایی در عین سادگی هدف طراح می باشد. برای جذب مشتریان بیشتر در بوتیک لباس می توانید تعدادی از لباس های شیک و زیبا را از دیوارها آویزان کنید. بهتر است بدانید در پیاده سازی و اجرای نمای زیبا و منحصر بفرد فاکتورها و عوامل متعددی همچون اقلیم، نوع سبک طراحی، منظر شهری و نوع مصالح استفاده شده تاثیر بسیار زیادی دارند.

بهتر است. هرچه زودتر با تیم طرح اشل تماس حاصل نمایید. تیم طرح اشل با طراحی دکور ویژه و خاص کمک بسیاری در زمینه طراحی دکوراسیون فروشگاه به شما خواهد کرد. ۸- استفاده ز یک جسم خاص ( در اینجا میز آبی شیشه ای ) برای معرفی محصولات گزینه جالبی به نظر می رسد . در این نوع نما، سطح نما توسط پروفیل های فلزی شبکه بندی می شود و سپس شیشه های نما در داخل این شبکه ها قرار می گیرند. این در حالی است که بیشتر طرحهای بکار رفته در تولید داخلی، کپی برداری است. دکور مغازه پوشاک زنانه در جذب مشتری و کسب در آمد تاثیر بسیار زیادی دارد.